Dragi părinți și nășici, dacă nu ați mai comandat până acum la Atelierele Andini, probabil că aveți unele întrebări cu privire la condițiile în care vă vor fi livrate produsele. Le vom lămuri pe toate în cele ce urmează.
Produsele comandate de mine vor ajunge la destinație în stare bună?
Da, te putem asigura cu toată seriozitatea că toate produsele comandate, chiar și cele mai fragile, vor ajunge în perfectă stare la adresa de destinație.
Lumânările de botez decorate cu tul și aplicații textile de la Atelierele Andini pot fi livrate oriunde în țară sau străinătate în cele mai bune condiții, la fel ca toate celelalte produse. Pe toate le ambalăm cu foarte mare grijă (vezi imagini), iar partenerii noștri, Fan Courier și GLS, asigură livrarea în condiții optime, la termenul stabilit.
Cât costă livrarea produselor în București?
Livrarea în București costă 19.99 lei per colet, tarif unic, oricare ar fi distanța între depozitul nostru și adresa de destinație. Pentru comenzi în valoare de peste 300 lei, transportul este gratuit, cadou din partea noastră.
Cât costă expedierea produselor în alte localități din România?
Oriunde în afara Bucureștiului, chiar și în cele mai îndepărtate destinații din țară, tariful pentru transport este unic, de 19.99 lei.
Cât costă livrarea produselor în străinătate?
Oriunde în străinătate, acolo unde companiile de curierat Fan Courier și GLS au parteneriate locale (ceea ce înseamnă aproape oriunde pe mapamond), tariful de transport este unic, de 204 lei.
Cutie pentru trusoul de botez Fancy Bear. Capacul este personalizabil și poate fi inscripționat prin brodare. Piesele asortate (lumânarea și trusoul de botez) se achiziționează separat.
Cum pot face plata?
Valoarea produselor și tariful de transport pot fi achitate cu ordin de plată direct în contul nostru sau numerar, la livrare (ramburs). Pentru produsele ce trebuie livrate în străinătate, valoarea totală (produse + transport) trebuie achitată integral înainte de expedierea coletului.
După plasarea comenzii, în cât timp pot primi produsele?
Depinde de tipul și de numărul produselor comandate. Pe unele le avem în stoc, altele se realizează numai la comandă, pe dimensiunile solicitate. De asemenea, foarte multe articole de botez pot fi personalizate cu numele bebelușului sau alte elemente, ceea ce presupune un interval mai mare. În general, articolele mai complexe (cum ar fi costumașele pentru botez, set complet, cu pălărioară și botoșei) și articolele personalizate prin brodare, imprimare ori alte metode, necesită un timp de producție în atelier de 5-10 zile lucrătoare. Livrarea produselor în București și oriunde în România durează 1-2 zile lucrătoare de la data în care ajung de la atelier în depozit, iar expedierea acestora în afara țării poate dura între 5 și 8 zile lucrătoare.
Comenzile plasate online au prioritate, iar noi suntem mereu aici ca să te ajutăm. Suntem flexibili și găsim soluții pentru situațiile speciale. Completează formularul de comandă cu toate detaliile, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp și îți vom comunica exact în ce interval vei primi produsele dorite la adresa specificată. Dacă ai preferințe speciale (de exemplu schimbarea unor elemente din componența articolelor sau vrei alte combinații de piese), le vom discuta și vom găsi împreună cele mai bune soluții. Iar dacă te grăbești, îți vom spune ce produse asemănătoare există deja în stoc, care sunt cele ce pot fi executate mai rapid și te vom sprijini cu tot ce putem astfel încât să primești produsele în intervalul dorit. Desigur, cu cât plasezi comanda mai devreme, cu atât mai bine.
Ce se întâmplă dacă doresc să returnez produsele primite?
Poți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării, fără să ne datorezi niciun fel de explicație, iar noi îți vom restitui integral contravaloarea acestora. Nu pot fi returnate obiectele cu urme de utilizare sau deteriorate după data livrării. De asemenea, produsele personalizate nu pot fi returnate.
Produsele returnate trebuie expediate înapoi pe adresa noastră, Andini Concept SRL – București, Sector 4, Str. Sălcetului, Nr. 10, 041373, numai prin companii de curierat și ambalate cu grijă, la fel cum au fost primite, iar expeditorul va suporta integral costurile de transport. Vom restitui contravaloarea produselor în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data finalizării returului.
Dacă ai întrebări suplimentare, scrie-le mai jos, sub formă de comentariu, sau trimite-ni-le folosind formularul de contact (CLICK AICI). De asemenea, ne poți suna direct, la 0765 600 700 și vom fi încântați să te ajutăm.