Returnarea si inlocuirea produselor
Andini isi doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest aspect e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.
Conditiile in care le puteti returna sunt:
1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
1. Contactati deparatamentul customer service pe e-mail [email protected] sau telefonic la numarul 0765 600 700 pentru a inregistra cererea de retur si de a trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere modificari sau stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
3. In colet adaugati o copie a facturii;
4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre atelierul nostru – Str Salcetului nr 10 Sector 4 Bucuresti cod postal 041373 prin orice firma de curierat care livreaza la adresa. Coletele trimise prin Posta Romana care nu se livreaza la adresa se pot intoarce la expeditor, recomandam o firma de curierat cu livrare la adresa mentionata.
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat la inregistrarea returului.
Important:
Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/saculetii pentru incaltaminte/imnbracaminte) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor.
2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa Atelierele Andini si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur . Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Andini. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
3. Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin contactarea deparatamentului customer service pe e-mail [email protected] sau telefonic la numarul 0765 600 70. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Andini. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Andini.
IMPORTANT!
Produse ce fac exceptie (NU SE POT RETURNA ) de la exercitarea dreptului de retur:
Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
– Furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
– Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.
– Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.